Αγαπητοί γονείς,
Ο παιδικός σταθμός – νηπιαγωγείο «ΦΩΤΕΙΝΗ», ξεκίνησε να λειτουργεί το 1997 στον Άλιμο (Καλαμάκι), στα Νότια Προάστια. Όντας η ίδια παιδαγωγός και εφοδιασμένη με την πολύτιμη πείρα που μου πρόσφερε η μακροχρόνια θητεία μου στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, ένοιωθα έντονη την επιθυμία να δημιουργήσω ένα σχολείο διαφορετικό. Ένα σχολείο – όαση για τα παιδιά, της απόλυτα καθοριστικής αλλά και τόσο ευαίσθητης προσχολικής ηλικίας.
Στην προσπάθειά μου αυτή υπήρξε καθοριστική η συμβολή του αδερφού μου και συνιδιοκτήτη Δ. Γιαννουδάκου, με την αστείρευτη διάθεση για δημιουργία και πρωτοπορεία και την πίστη στην σημασία της σωστής οργάνωσης, που τον χαρακτηρίζουν.
Ξεκινώντας από το κτίριο, δημιουργήσαμε ένα χώρο καλαίσθητο, λειτουργικό, χαρούμενο και ασφαλή, ένα χώρο που να θυμίζει το σπίτι μας.
Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση:
- Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που σέβεται την ξεχωριστή προσωπικότητα κάθε παιδιού και στοχεύει πρωτίστως στο ν’ αγαπήσουν τα παιδιά το σχολείο και να μάθουν τον τρόπο ν’ αναζητούν τη γνώση.
- Στην επιλογή των συνεργατών μας, η οποία έγινε με πολλαπλά κριτήρια ώστε να διασφαλιστεί όχι μόνο η επαγγελματική τους αρτιότητα αλλά και η καταλληλότητά τους γι’ αυτό το λειτούργημα.
- Στις συνθήκες εργασίας που παρέχουν στους συνεργάτες μας τα κίνητρα και την ηρεμία να αφοσιωθούν απερίσπαστα στο λειτούργημά τους.
- Στην υγιεινή και ασφάλεια του χώρου με κατάλληλα μη τοξικά, φιλικά στο περιβάλλον υλικά, εξελιγμένη πυροπροστασία και αδιάκοπη συντήρηση.
- Στη διατροφή με πλούσιο και εναλλασσόμενο διαιτολόγιο, εγκεκριμένο από παιδίατρο και με άριστες πρώτες ύλες.
Στην «ΦΩΤΕΙΝΗ» υποδεχόμαστε όχι μόνο το παιδί αλλά και ολόκληρη την οικογένεια γι’ αυτό και οι παροχές μας έχουν σαν στόχο να προσφέρουν:
- Τα κατάλληλα ερεθίσματα στα παιδιά για ν’ αναπτύξουν αβίαστα τις νοητικές, ψυχικές και σωματικές τους δυνατότητες. Η κοινωνικοσυναισθηματική υγεία και ωρίμανση είναι καθοριστικής σημασίας, γιατί ένα παιδί που γνωρίζει και εκτιμά τον εαυτό του, στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις για να κάνει πράγματα της ηλικίας του, αναγνωρίζει τα συναισθήματά του, είναι δημιουργικό, και χρησιμοποιεί διαφορετικούς τρόπους για να εκφραστεί είναι σίγουρο ότι θα αξιοποιήσει όλο το νοητικό δυναμικό του και τις ευκαιρίες που θα εμφανιστούν και θα πετύχει τόσο στη σχολική όσο και στη κοινωνική του ζωή.
- Την απαραίτητη υποστήριξη στους γονείς, για ν’ ανταπεξέλθουν με περισσότερη σιγουριά στις δύσκολες απαιτήσεις του γονεϊκού ρόλου.
α. Ατομικές συναντήσεις με τις παιδαγωγούς.
β. Ατομικές συναντήσεις με τη σχολική ψυχολόγο.
γ. Σχολή γονέων.
Όλα αυτά τα χρόνια παρακολουθούμε τις εξελίξεις στο χώρο της παιδαγωγικής, αφουγκραζόμαστε τις νέες κοινωνικές και οικογενειακές ανάγκες, βρισκόμαστε σε ανοικτό και ειλικρινή διάλογο με τους γονείς, καταγράφουμε, αναλύουμε και εκμεταλλευόμαστε την πείρα που αποκτάμε και συνεχίζουμε την προσφορά μας σταθερά έχοντας σαν αρχή ότι «εχθρός του καλού είναι το καλύτερο».
Θα ήταν χαρά μας να σας δεχτούμε στο χώρο μας για μια προσωπική γνωριμία.
Με εκτίμηση
Ελένη Γιαννουδάκου.